Potřebujete poradit? 702 006 117

Jak nakupovat

Vyberte si z katalogu nebo pomocí vyhledávání zboží, které chcete zakoupit a vložte jej do košíku kliknutím na ikonku nákupního košíku. Zboží můžete libovolně a nezávazně přidávat nebo ubírat, až do momentu odeslání objednávky.

Závazná je objednávka tehdy, když obsahuje kompletní informace o zákazníkovi, vybraném zboží, způsobu úhrady a dopravy produktů a je prodejci odeslána prostřednictvím e-shopu. Po úspěšném doručení je kupujícímu zaslán potvrzovací e-mail se shrnutím objednávky. Pozor! Pokud neobdržíte automatické potvrzení, prosím kontaktujte nás, je možné že se objednávka správně neuložila do databáze a nebyla přijata.


Zasílání zboží

Objednané zboží bude na základě jeho dostupnosti dodáno v co nejkratší možné době vámi zvoleným způsobem přepravy, a to obvykle do 1-7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. V mimořádných případech nedostupnosti zboží, je zákazník vždy včas informován o případném prodloužení dodací lhůty . Zboží je považováno za dodané doručením na adresu, kterou zákazník zvolí v objednávce, nebo jeho osobním odběrem na jedné z provozoven.

 

Způsob dopravy

Dopravu na zákazníkem zvolenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkových služeb nebo České pošty. Náklady a rychlost dopravy zboží se liší dle zvoleného dopravce a způsobu platby, které si zvolí zákazník sám.

Možnosti dopravy:

  • Expresní kurýr po Praze
  • Zásilková společnost PPL
  • Zásilková společnost DPD
  • Česká pošta - Balík do ruky nebo na poštu
  • Osobní odběr na provozovně

 

Uhrazení ceny za zboží

Zákazník má na výběr mezi několika způsoby úhrady kupní ceny za objednané zboží:

  • Platba v hotovosti nebo platební kartou přímo v provozovně prodejce
  • Platba dobírkou u dopravce
  • Kartou online (nutné je vlastnictví karty umožňující platby na internetu)
  • Platba převodem na bankovní účet prodejce
  • Příkazem (odběr na fakturu)

Pozor! V závislosti na zvoleném způsobu platby a dopravy se může lišit nejen výsledná cena dopravy, ale také doba dodání.


Reklamace

Reklamační řád společnosti ATREI Systems s.r.o., IČ: 24309001, DIČ: CZ24309001, se sídlem Pod stupni 1541, Praha 10 - Vršovice, 101 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložka 195000, se řídí občanským zákoníkem č.40/1964 Sb. §619-627.

Záruční lhůta na nová zařízení poskytovaná prodejcem je ve všech případech minimálně 24 měsíců (pokud není uvedeno více) a je možné ji uplatňovat od data dodání. Záruka se nevztahuje na opotřebení výrobku způsobené běžným nebo nesprávným používáním zařízení, nebo na vady způsobené uživatelem. U zařízení také není možné uplatnit záruční servis v případě, že pro dané zařízení byly použity neschválené náplně.
Nahlášení záruční opravy je možné na e-mailu reklamace@copymania.cz nebo na telefonních číslech +420 702 006 117 a +420 602 201 334. Při reklamaci musí být zboží doručeno spolu s konkrétním popisem závady, záručním listem, fakturou nebo dokladem o prodeji. Není-li kupující schopen doložit platný doklad o koupi reklamovaného zboží, není prodejce povinen reklamaci přijmout. Zařízení zaslané k reklamaci poštou nebo přepravní službou je nutné zabezpečit proti případným dalším poškozením způsobeným přepravou.

Při objednávce zboží prostřednictvím internetového obchodu má kupující ze zákona právo odstoupit od smlouvy a bez udání důvodu vrátit zboží do 14-ti dnů od jeho obdržení. Vracené zboží musí být  kompletní, v originálním balení a zcela bez poškození. Není možné vrátit zboží které bylo používáno nebo   jen nainstalováno, stejně jako spotřební materiál u kterého byl porušen originální obal.
Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě je nutné dodavateli oznámit na e-mail info@copymania.cz nebo na telefonním čísle +420 702 006 115. Zákazník je povinen dodat zařízení prodejci osobně na provozovně, nebo řádně zajištěné proti poškození při přepravě.

 

Ochrana osobních údajů

Společnost ATREI Systems s.r.o. prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za důvěrné a je s nimi zacházeno v souladu se zákonem č 101/2000Sb.
Zákazník dobrovolně poskytuje své osobní údaje prodejci a uzavřením smlouvy souhlasí s jejich zpracováním a evidencí za účelem uzavření obchodu. Prodejce v žádném případě neposkytuje takto získané osobní údaje třetí straně. Výjimku tvoří dopravce zboží, kde osobní údaje slouží výlučně k řádnému doručení zařízení na adresu kupujícího.

Novinky e-mailem
Přejete si dostávat aktuální
novinky a akce e-mailem?
Zrušit odběr novinek
Napište nám

Volejte 702 006 117
nebo nám napište.